.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
4 رهنمود امام خمینی در مواجه با آمریکا/ همیشه باید بغض و کینه آمریکا دردلتان محفوظ باشد
شمال نیوز: همیشه در دل همه دست اندرکاران بخصوص شما که مسوولیت این را بعهده گرفته‌اید بغض و کینه آمریکا محفوظ باشد.
 4 رهنمود امام خمینی در مواجه با آمریکا/ همیشه باید بغض و کینه آمریکا دردلتان محفوظ باشد

شمال نیوز: همیشه در دل همه دست اندرکاران بخصوص شما که مسوولیت این را بعهده گرفته‌اید بغض و کینه آمریکا محفوظ باشد.

  آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و وزیر سابق اطلاعات در خاطرات خود به  مرقومه امام خمینی (ره) در مواجهه با آمریکا اشاره می‌کند و می‌گوید:

در سال‌های پایانی جنگ، طرح ویژه‌ای توسط وزارت اطلاعات در مواجهه با آمریکا به سران قوا پیشنهاد شد و در جلسه‌ای به تصویب رسید ولی برای رعایت احتیاط اینجانب در تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۶۷ طرح یاد شده را برای حضرت امام خمینی (ره) فرستادم تا اگر رهنمودی درباره آن دارند، بفرمایند.

چند روز بعد مرحوم حاج احمدآقا پاسخ حضرت امام (ره) را چنین منعکس کرد: در جریان مواجه با آمریکا چند مساله باید کاملا روشن گردد اول اینکه باید همیشه در دل همه دست اندرکاران بخصوص شما که مسوولیت این را بعهده گرفته‌اید بغض و کینه آمریکا محفوظ باشد چرا که آن‌ها وسایر ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها به تنها چیزی که فکر می‌کنند، نابودی اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است.

دومین نکته‌ای که امام در پاسخ خود به آن تاکید کرد این بود که توجه کنید که آن‌ها در زمینه‌های مختلف دارای سابقه می‌باشند، یک مرتبه کار بجایی نرسد که متوجه شوید، آن‌ها، شما را فریب داده‌اند.

 امام (ره) در سومین نکته به این موضوع اشاره کرده بودند که به صورتی حرکت کنید که در هر لحظه که تصمیم داشتید توان بازگو کردن مساله را صادقانه برای مردم داشته باشید.

 در چهارمین نکته نیز امام (ره) گفته بودند که کسانی را که دنبال این گونه ماموریت‌ها می‌فرستید دارای ظرفیت‌های لازم باشند که خدای ناکرده، عکس آنچه را که می‌خواهید، حاصل نگردد.

 هرچند این طرح عملیاتی نشد لیکن رهنمودهای امام (ره) در مواجهه با آمریکا درسی فراموش نشدنی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1391
داداشی امام تون گت تر کی بیه؟ کی هسته ؟آیا هیچکی درنه ؟هنوز هنوز هم کسی پیدا نیه؟امام بخاطر ملتش جام زهر ره بنوشیه اسا شما اننی جامه چاک زندنی؟بخاطر ملت شما هم زهر خاره بالا تر از زهر هم باید نوش جان هکنین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.